BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 27, 2010

SHIYOT



shiot sgt ko

Gjol teddy

bajet hot...ko ape lagi yg xpuas ati ngan aku ha ** sore kepit sein

ade je nak buat cite sal aku ko ni...

abes tu ko g canang satu changloon tu awat???
aku de maruah k....
aku ni da la glamer...terkenal...byk berjasa..ko nak kutuk aku...
viva tol

"aku xsms pon SHATMERN, sedangkan hp aku rosak" ** ko tanye aku ke???
xpuas hati ke..

aku xnak la besar2kan kes ni..xnak berlanjutan..nak wat cmne aku sedar sape aku..




** sambil pikir nak goreng jejemput udang perlu x letak sotong skali...



petang ni cari sotong kering sodap jugak ni....




1 comments:

GREat gJOl said...

kann.. ko nape xhbs2 dengki ngan aku??? nak mati??? aku santau kang..

LINK

Related Posts with Thumbnails