BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 23, 2010

ko pe hal




ko nampak pape x???

hah ini la dia cermin sakti yg aku beli mgu lepas dekat ummi kepada muhammad adif....

bila sebut cermin ape yg korg bygkan??

for sure bila ada objek dihadapannya akan wujud satu imej yg akan terhasil sama seperti objek tersebut cuma yg beza nya, imej tersebut akan dalm keadaan songsang...

mean korang nye tahi lalat belah kanan dlm cermin kuar sebelah kiri..

nak ckp byk2 psl cermin ni korg sume da tau kan...aku pon satu la...nape cermin??? ^_~


hah...org ckp sape yg makan sotong dia rasa la benda tu...ke makan nasi rase makan b*b*???

ops terlebey sudah....


so in this case, aku pagi tadi de terkutuk org, then aku kena balik...die ckp weh ko cermin diri ko sket...ckp bagai nak rak, macam2 hal,mcm ko tau sume hukum hakam, tp ko tetap buat...

ko ni kan..mmg la...mcm satu bangsa tu cakap bebelit, xpernah nak betul..

terus la org yg maki aku balik tu send gambor cermin ni...die ckp cermin diri ko ni ha...bru la ko nampak ape yg x betul, muke senget ke, gigih jongang ke, kaki halus mulus ke...bru la ko ckp org..kalo dah sah2 ko tu x la sehebat yg disangka atau ko tu berangan je...

ko g beli cermin pastu tampal gambor siti nurhaliza kan sng...

ada satu hadis, nabi bersabda, kamu(manusia) dijadikan sebaik2 ummat, ila akhir

nak bercakap kat org tgk kita cmne, talam de dua muka je..ko ni entah kategori ape

ops emo lak...**camne???

0 comments:

LINK

Related Posts with Thumbnails